Kysymyksiä & Vastauksia (FAQ)

Näytä kaikki / Piilota kaikki

Tietoa YourLenses-sivustosta
  • Miksi tilaisin piilolinssini YourLensesiltä?

    Nopea toimitus - Edulliset hinnat - Hyvä palvelu

  • Miten YourLenses voi myydä piilolinssejä niin edullisesti?

    Vastaus on yksinkertainen: me myymme suuria määriä piilolinssejä ja pystymme keskittymään siihen, että pidämme kustannukset alhaisina.

  • Kuinka paljon voin säästää ostamalla piilolinssini YourLensesiltä?

    Voit säästää enemmän kuin uskoisitkaan! Tarkista kotisivultamme, kuinka paljon juuri sinä voit säästää. Muistathan myös, että säästät aikaa, kun sinun ei tarvitse poistua kotoasi ostaaksesi linssejä!

  • Ovatko myymänne piilolinssit alkuperäistuotteita?

    Lääketieteellisten tuotteiden, esim. piilolinssien, tulee aina olla identtisiä huolimatta siitä, kuka niitä myy ja missä. Voit siis olla varma siitä, että YourLensesiltä tilaamasi tuotteet ovat alkuperäistuotteita.

  • Miten YourLenses käsittelee henkilötietojani?

    YourLenses noudattaa aina henkilötietolakia. Tekemällä tilauksen YourLenses-sivustolla annat suostumuksesi siihen, että talletamme henkilötietosi ja käytämme niitä pystyäksemme palvelemaan sinua sekä markkinointitarkoituksessa.

    Tietosi tallennetaan, jotta voimme käsitellä tilauksesi sekä jotta voimme lähettää sinulle tarjouksia sähköpostitse, tekstiviestien sekä muun suoramarkkinoinnin avulla. Voit halutessasi poistaa yhteystietosi postituslistaltamme seuraamalla uutiskirjeen tai tekstiviestin mukana tulevia ohjeita. Postituslistalta poistumisesta huolimatta tulet saamaan tarvittaessa tietoja tilauksesi etenemisestä.

    YourLenses ei luovuta henkilötietoja kolmansille osapuolille. Henkilötietolain mukaan sinulla on oikeus saada tietää, mitä tietoja olemme sinusta tallentaneet. Jos tiedot ovat virheellisiä, epätäydellisiä tai epäasianmukaisia, voit vaatia tietojen korjaamista tai poistamista.

Tilaaminen
  • Kuinka pitkä tilaukseni toimitusaika on?

    Yleensä voimme toimittaa tilauksesi 5-7 arkipäivän kuluessa tilaamisesta. Harvinaisempien piilolinssien (esim. tooriset ja moniteholinssit sekä korkeat voimakkuudet) ollessa kyseessä voi toimitusaika olla 2-4 viikkoa

  • Pitääkö minun lähettää piilolinssimääräykseni YourLensesille?

    Voidaksesi tilata piilolinssejä YourLensesiltä, tulee sinulla olla voimassa oleva piilolinssimääräys. YourLenses ei vastaa mahdollisista vahingoista, jotka johtuvat siitä, ettei määräystä ole noudatettu. Sinun ei tarvitse lähettää määräystä meille, vaan tilaamalla piilolinssisi meiltä vahvistat, että sinulla on voimassa oleva määräys.

  • Mitkä ovat YourLensesin ostoehdot?

    Tilauksen toimitusaika riippuu siitä, onko meillä tilaamiasi linssejä varastossa vai ei. Tilauksellasi on 14 vuorokauden täysi palautusoikeus siitä päivästä lähtien, kun vastaanotat tilauksesi.

  • Miten maksan tilaukseni?

    Voit maksaa tilauksesi joko luottokortilla, verkkopankin kautta tai laskua vastaan. Lasku toimitetaan yhdessä tilauksesi kanssa ja sen maksuaika on 15 päivää.

  • Mitkä ovat tilaukseni postikulut?

    Tilauksesi postikulut ovat 3,90 €. Jos tilauksesi arvo on vähintään 99 €, toimitamme sen sinulle ilman postikuluja.

  • Rajoitukset

    Varaamme oikeuden hintavirheisiin painovirheen tai teknisen ongelman vuoksi, hinnanmuutoksiin sekä siihen että tuote on myyty loppuun tai sitä ei ole varastossamme. Pidätämme oikeuden kieltäytyä kaupasta.

  • Palautus

    Tilaamillasi tuotteilla on 14 vuorokauden täysi palautusoikeus siitä päivästä lähtien, kun vastaanotat tilauksesi.

    Ota meihin aina yhteyttä ennen kuin palautat tuotteita meille, jotta voimme rekisteröidä palautuksesi, antaa sinulle palautusohjeet ja auttaa sinua mahdollisen uuden tilauksen sekä rahanpalautuksen kanssa. Voit ottaa meihin yhteyttäsähköpostitse osoitteeseen info-fi@yourlenses.com.

    Sinä asiakkaana maksat itse palautuksesta aiheutuvat toimituskulut.

Piilolinssimääräys
  • Pitääkö minun lähettää piilolinssimääräykseni YourLensesille?

    Voidaksesi tilata piilolinssejä YourLensesiltä, tulee sinulla olla voimassa oleva piilolinssimääräys. YourLenses ei vastaa mahdollisista vahingoista, jotka johtuvat siitä, ettei määräystä ole noudatettu. Sinun ei tarvitse lähettää määräystä meille, vaan tilaamalla piilolinssisi meiltä vahvistat, että sinulla on voimassa oleva määräys.

  • Mistä löydän piilolinsseihin tarvitsemani voimakkuudet ja muut tiedot?

    Piilolinsseihin tarvitsemasi voimakkuudet ja muut tiedot löydät sekä piilolinssimääräyksestäsi että piilolinssipakkauksesta. Määräyksestä käyvät ilmi molempiin silmiin tarvitsemasi voimakkuudet, linssien kaarevuus ja halkaisija, sekä käyttämiesi linssien nimi ja valmistaja. Jos olet epävarma siitä, mitä linssejä sinun tulee tilata tai mitkä voimakkuudet tarvitset, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

  • Pitääkö minun käydä optikon luona näöntarkastuksissa vaikka tilaan linssini YourLensesiltä?

    Silmissä tapahtuu jatkuvasti muutoksia ja siksi on tärkeää, että käyt säännöllisesti (vähintään kerran vuodessa) tarkistuttamassa silmäsi optikon luona.

Piilolinssit ja niiden käyttö
  • En ole koskaan aiemmin käyttänyt linssejä. Mitä minun tulee tehdä?

    Kun aloitat piilolinssien käytön, tulee sinun käydä optikolla näöntarkastuksessa ja piilolinssien ensisovituksessa. Optikko suosittelee juuri sinun silmillesi ja tarpeisiisi sopivia piilolinssejä ja neuvoo sinua piilolinssien käsittelyssä ja hoidossa. Sen jälkeen voit maniosti tilata tarvitsemasi linssit YourLensesiltä.

  • Voinko käydä optikolla näöntarkastuksessa ilman, että ostan piilolinssejä?

    Kyllä voit, valitset itse mistä haluat ostaa piilolinssisi. Voit aina pyytää optikkoa antamaan sinulle kopion piilolinssimääräyksestäsi.

  • Silmäni ärtyvät, kun käytän piilolinssejä. Mitä minun tulee tehdä?

    Tarkista ensin, että käytät optikon sinulle suosittelemia piilolinssejä ja että linssit ovat virheettömät. Jos ongelma siitä huolimatta jatkuu, tulee isnun poistaa linssit silmistäsi ja ottaa yhteyttä optikkoosi. Jos sinulla on kysyttävää, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Maksaminen
  • Maksutavat

    Tarjoamme sinulle yhdessä Klarnan kanssa mahdollisuuden useaan eri maksutapaan.

  • Klarna Lasku

    Tilaa nyt – maksa vasta saatuasi tuotteet! Klarna-laskulla maksaessasi asiointisi on turvallista ja helppoa. Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa maksukorttisi tietoja ja saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin sinun tarvitsee niitä maksaa.

    - Vastaanotat tuotteet ennen kuin maksat niistä
    - Maksuaikaa on aina vähintään 14 päivää
    - Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa maksukorttisi tietoja
    - Sinulla on aina lainmukainen 14 päivän palautusoikeus
    - Voit ladata laskusi osoitteesta klarna.fi
    - Mahdollisuus erämaksuun

    Maksuehdot Klarna lähettää laskun suoraan sähköpostiisi samalla hetkellä kun tilauksesi lähtee varastoltamme. Sinulla on 14 päivää maksuaikaa, eikä sähköisestä laskusta aiheudu sinulle lisäkuluja.

    Kun laskun eräpäivä on mennyt umpeen, eikä Klarna ole saaneet maksuasi, lähettävät he sinulle muistutuslaskun, johon on lisätty muistutusmaksu 5,00 euroa sekä mahdollinen 7,50 % viivästyskorko. Jos muistutuslaskun eräpäivä menee umpeen eikä Klarna ole saanut maksua, siirtyy tapaus eteenpäin Segorialle, joka hoitaa perintäasioita.

    Luottotietojen tarkistus Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä joissain tapauksissa voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista.

  • Klarna-kuukausilasku

    Klarna-kuukausilasku on suunniteltu niihin tilanteisiin, kun haluat itse päättää, millaisissa kuukausierissä lyhennät tilauksesi loppusummaa. Myös eri verkkokaupoissa Klarna-kuukausilaskulla maksetut tilaukset yhdistyvät automaattisesti samalle kuukausilaskulle tilausmäärästä riippumatta.

    - Kuukausierän on oltava 1/24 kokonaissummasta tai vähintään 9 €.
    - Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa maksukorttisi tietoja
    - Kaikki tilauksesi kerätään yhdelle laskulle
    - Tilaa nyt ja maksa kuukausieräsi vasta seuraavan kuukauden lopussa.
    - Maksat vain yhden tilinhoitomaksun (3,95 € / kk) tilausmäärästä riippumatta.
    - Voit milloin tahansa maksaa laskusi kerralla pois

    Klarna-kuukausilaskulle tehdyn 1000 €:n ostoksen perustamismaksu perusehtojen mukaan on 0 €. Tämän hetkinen vuosikorko on 22 %, jolloin esimerkkiostoksen mukainen todellinen vuosikorko on 34,64 %. Ostoksen luottohinta on 1171 €. Kuukausieriä on 12 ja erät ovat kooltaan 98 €. Esimerkin mukainen ostos edellyttää, että luoton kokonaissumma suoritetaan vuoden sisällä.

    Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä joissain tapauksissa voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista. Standardisoituun eurooppalaiseen kuluttajaluottotietoon pääset tutustumaan tästä:

pixels@footer